Klagevejledning

Når de danske pengeinstitutter får målt deres kundetilfredshed, ligger Frøs Sparekasse altid helt fremme i feltet – og som regel forrest.

Den slags kommer imidlertid ikke af sig selv, og derfor bruger vi mange ressourcer på at gøre os fortjent til din tillid og loyalitet.

Skulle der på trods af vores mange bestræbelser opstå en situation, hvor du ikke er tilfreds med Frøs Sparekasse, håber vi, at du i første omgang vil lade din rådgiver eller eventuelt filialdirektøren i din lokale afdeling prøve at finde en tilfredsstillende løsning.

Hvis du herefter fortsat er uenig i Frøs Sparekasses behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i sparekassen.

Frøs Sparekasses klageansvarlige er adm. direktør Henning Dam, og du er altid velkommen til at skrive til:

Adm. direktør Henning Dam

Frøsvej 1

6630 Rødding

 

Du kan også vælge at sende en e-mail til hdd@froes.dk

Du kan som privat forbruger også vælge at indbringe din klage for

Pengeinstitutankenævnet

Amaliegade 8B, 2. sal

1256 København K

Tlf. 35 43 63 33

www.fanke.dk

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online.

Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her www.ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: mail@froes.dk

Lad os få en

rigtig god snak

Find din afdeling her

mhj@intdev.dkKlagevejledning