Klagevejledning
I Frøs Sparekasse bruger vi mange ressourcer på at gøre os fortjent til din tillid og loyalitet. Skulle der på trods af vores mange bestræbelser opstå en situation, hvor du ikke er tilfreds med Frøs Sparekasse eller en af vores samarbejdspartnere på forsikringsområdet, håber vi, at du i første omgang vil lade din rådgiver eller eventuelt filialdirektøren i din lokale afdeling prøve at finde en tilfredsstillende løsning.
Hvis du herefter fortsat er uenig i Frøs Sparekasses behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i sparekassen.
Du er også velkommen til at skrive til sparekassens klageansvarlige som er:
Jan W. Christensen
Forretningsdirektør
Frøsvej 1
6630 Rødding
Du kan også vælge at sende en e-mail til jwc@froes.dk
Du kan som privat forbruger også vælge at indbringe din klage for
Det finansielle ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
Tlf. 35 43 63 33
www.fanke.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online.
Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her www.ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: mail@froes.dk