Mobilbank

Har du en smartphone eller en tablet, kan du få mobilbank lige ved hånden – helt gratis.

App’en fås både til iPhone, iPad og Android og giver dig mulighed for nemt at:

  • se din kontooversigt
  • se bevægelser på dine konti
  • overføre penge
  • betale regninger.

Fire universer – du bestemmer

I mobilbank finder du fire universer. Når du står på et univers, vil du kunne se de informationer og funktioner, der hører til universet i de underliggende kasser.

Du bestemmer selv, om du vil se alle detaljer, eller om du foretrækker et enkelt overblik i hvert univers – og app’en husker dine valg.

Fire universer: Overblik, Betalinger, Kontakt og Investering

Overblik giver dig et samlet billede på tværs af dine konti. Du vælger selv, hvordan du vil se dine konti i oversigten; om de skal vises med dine seneste posteringer eller ej. Samtidig er Overblik en hurtig genvej til at betale regninger eller overføre penge.

Betalinger indeholder din udbakke og adgang til at betale regninger eller overføre penge. Du kan desuden også beregne valutakurser her.

Kontakt er din direkte vej til at spærre et mistet kort og til at finde en filial eller en hæveautomat.

Investering er den korte vej til køb og salg af aktier og obligationer på mobilen. Her får du:

  • overblik over depoter, den daglige udvikling, adgang til indholdet i de enkelte depoter og alle bevægelser på et depot
  • søgefunktion til at finde værdipapirer og mulighed for at se papirdetaljer
  • adgang til alle potentielle handelstyper på givne værdipapirer
  • ordrebog som indeholder aktive ordrer samt dagens gennemførte handler
  • favoritliste over de papirer, du selv har markeret som favoritter
  • markedsoversigt, hvor OMX markederne kan følges.

 

 

Brug for hjælp?

Har du vanskeligheder med at komme i gang?

Du kan få hjælp i app’en, når du har hentet den eller læse de ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte vores support afdeling her.

 

Ofte stillede spørgsmål:

Hvordan tilmelder jeg mig?

Efter download af appen og opstart af appen skal du følge vejledningen på skærmen:

  1. tryk på Tilmeld
  2. indtast dit NemID brugerid og din NemID adgangskode
  3. indtast dit ønskede brugernavn og mobilnummer, vælg adgangskode og gentag adgangskoden
  4. tryk på knappen OK for at fortsætte

Du vil nu få vist regler og vilkår vedrørende mobilbank. Læs de listede regler og vilkår og gå til bunden af skærmen. Sæt flueben i boksen ud for ”Jeg har læst og accepteret ovenstående regler som tillæg til selvbetjeningsaftalen” for at fortsætte.

  1. tryk på knappen OK for at fortsætte. Du skal nu godkende tilmeldingen med dit NemID.

Du er nu klar til at benytte mobilbanken.

Hvordan tilmelder jeg de andre aftaler, jeg har adgang til?

  1. efter login trykkes på knappen Aftaler, og herefter på Tilføj
  2. indtast dit NemID brugerid og din NemID adgangskode
  3. Vælg den aftale du ønsker at tilmelde
  4. Indtast din adgangskode og gentag adgangskoden. Tryk på knappen OK for at fortsætte.

Du vil nu få vist regler og vilkår vedrørende Mobilbank. Læs de listede regler og vilkår, og gå til bunden af skærmen. Sæt flueben i boksen ud for “Jeg har læst og accepteret ovenstående regler som tillæg til selvbetjeningsaftalen” for at fortsætte.

  1. Tryk på knappen OK for at fortsætte. Du skal nu godkende tilmeldingen med dit NemID.

Aftalen er nu tilmeldt mobilbanken.

Hvordan laver jeg en ny kode?

  1. efter login trykkes på knappen Aftaler, og herefter på Mobilbank
  2. tryk på Vis/Ret ud for punktet Mobilbank app
  3. tryk på Ret ud for punktet Din adgangskode
  4. indtast den nye adgangskode og gentag
  5. tryk på knappen OK for at fortsætte
  6. du skal nu godkende ændringen med dit NemID
  7. efter godkendelsen vil din adgangskode være ændret.
mhj@intdev.dkMobilbank