Ofte stillede spørgsmål til net- og mobilbank
Nedenfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål til net- og mobilbanken.
Funktioner for alle kunder
Hurtigt overblik
Mobilbank
I menulinjen nederst i mobilbanken finder du alle funktioner, mobilbanken tilbyder. Helt til højre finder du menuen. Her finder du flere funktioner – bl.a. Profil, hvor du kan se dine oplysninger og samtykker. Du finder også dine indstillinger – her kan du slå forskellige funktioner til og vælge sprog.
Uanset, hvor du står i mobilbanken, kan du se det runde ikon med to pile. Ikonet er genvej til Betal og Overfør.
Du finder mere information om funktionerne i mobilbanken længere nede på siden.
Log ind og godkend betalinger med FaceID – gælder kun Apple devices
Sætter du din mobilbank op til at logge ind med FaceID, vil du fremover have mulighed for at godkende overførsler med FaceID. Sådan gør du:
- Vælg Menu nederst i højre hjørne
- Tryk på Indstillinger
- Slå Log på med ansigtsgenkendelse til
Netbank
I netbanken finder du menuen øverst til venstre. Her finder du kontooversigt, bolig, investeringer, betalinger, dokumenter, beskeder, kortoversigt, produkter og services samt kontakt.
Øverst i højre hjørne finder du genvej til Aktiviteter og Investering. Under Aktiviteter kan du se betalinger, beskeder samt se og underskrive dokumenter. Hvis der er nyt fra sparekassen, som kræver en handling fra dig, vil der være en notifikation ved Aktiviteter.
Alle funktioner er yderligere beskrevet nedenfor.
Sådan skifter du mellem dine aftaler
Mobilbank
Hvis du har flere privataftaler skal du ind under Min økonomi i menulinjen i bunden. Her kan du se dine aftaler under hinanden.
Netbank
På forsiden af din netbank kan du skifte mellem dine aftaler. Det gør du ved drop down menuen ved dit navn, som du finder midt på siden.
Hvis du har adgang til flere virksomheder, er det også her, du kan vælge, om du vil se alle selskaber eller ét af gangen.
Tilmeld betalingsservice
Mobilbank
- Tryk på de tre streger til højre i bunden
- Vælg Betalinger
- Vælg Betalingsaftaler
- Herefter skal du trykke på ‘+’ i højre hjørne øverst
- Vælg hvilken konto regningen skal tilknyttes og indtast de oplysninger, du har fra fakturaen
- Opret BS-aftale
Netbank
- Vælg Betalinger i menuen
- Klik på Betalingsaftaler
- Klik på + Opret BS-aftale
- Vælg hvilken konto regningen skal tilknyttes og indtast de oplysninger, du har fra fakturaen
- Opret BS-aftale
OBS! Det er vigtigt, at du selv sørger for at betale din regning, indtil betalingen endeligt fremgår af din BS-oversigt.
Afvis en betalingsserviceaftale
Mobilbank
- Gå til Betalinger
- Vælg Betalingsaftaler
- Klik på prikkerne ud for den betaling, du vil afvise
- Klik på Afvis næste betaling
- Vælg Fortsæt
- Godkend afvisningen
Netbank
- Vælg Betalinger i menuen
- Klik på Betalingsaftaler
- Klik på de tre prikker ud for den betaling, du vil afvise
- Vælg Afvis næste betaling
- Tryk på Fortsæt
- Godkend afvisning af betalingen
Slet en betalingsserviceaftale
Mobilbank
- Gå til Betalinger
- Vælg Betalingsaftaler
- Klik på prikkerne ud for den aftale, du ønsker at slette
- Slet
- Følg flowet herfra
Netbank
- Vælg Betalinger i menuen
- Klik på Betalingsaftaler
- Klik på de tre prikker ud for den betaling, du vil slette
- Slet betaling
- Følg flowet herfra
Se din betalingsservice oversigt
Mobilbank
- Vælg Menu nederst til højre
- Vælg Arkiv
Netbank
- Vælg Menu øverst i venstre hjørne
- Vælg Dokumenter
- Tryk på Dokumentarkiv
Her ser du dine kort
Mobilbank
- Vælg Menu nederst i højre hjørne
- Tryk på mine kort
Netbank
- Vælg Menu i venstre side
- Tryk på Kortoversigt
Se din pinkode
Mobilbank
- Vælg Menu nederst i højre hjørne
- Tryk på Mine kort
- Tryk på det kort, du ønsker at se koden til
- Vælg Se pinkode
- Tryk Vis pinkode
Netbank
- Vælg Menu i venstre side
- Vælg på Kortoversigt
- Tryk på dropdown menuen under kortet
- Vælg Vis pin
- Tryk på den røde bjælke Vis pin
Tilføj kort til Wallet
Apple
For at kunne benytte Apple Pay kræver det, at du har en iPhone 6 eller en nyere model med den nyeste IOS-opdatering samt et Mastercard, Mastercard Debit eller Visa/Dankort.
- Åbn Indstillinger på din iPhone
- Vælg Wallet & Apple Pay
- Klik på Tilføj kort
- Vælg Debet- eller kreditkort
- Scan dit kort som anvist på skærmen
- Tjek oplysningerne er korrekte
- Tryk næste
- Følg herefter flowet
For at kunne benytte Google Pay kræver det, at du har en smartphone med Android 5.0 eller højere, at din smartphone har NFC-chip og du har et Mastercard, Mastercard Debit eller et Visa/Dankort.
- Åbn appen Google Pay
- Tryk på Føj til Wallet nederst
- Klik på Betalingskort
- Vælg Nyt betalingskort
- Tryk på Gem
- Følg herefter flowet
Spær dit kort
Mobilbank
- Vælg Menu nederst i højre hjørne
- Tryk på Mine kort
- Tryk på det kort, du ønsker at spærre
- Vælg Spær kort
- Følg flowet herfra
Netbank
- Vælg Menu i venstre side
- Vælg på Kortoversigt
- Tryk på dropdown menuen under kortet
- Vælg Spær kort
- Følg flowet
Udenfor vores åbningstid kan du telefonisk spærre dit kort ved at ringe til Nets
44 89 29 29 for Dankort og Visa/Dankort
44 89 27 50 for Mastercard og Mastercard Debit
Hvordan afstemmer jeg mine konti?
Afstemningsfunktionen er slået til for erhvervskunder. Ønsker du at bruge funktionen som privatkunde, skal du først slå funktionen til.
Sådan gør du:
Mobilbank
- Klik på Menu i bunden i højre hjørne
- Vælg Indstillinger
- Tik feltet af ”Vis afstem”
Netbank
- Klik på Menu i venstre side
- Vælg Indstillinger
- Tryk på Slå afstemning til
Herefter kan du afstemme dine konti ved at klikke på den lille cirkel i siden. Cirklen bliver rød, når transaktionen er afstemt.
Søg i din kontooversigt
Leder du efter en transaktion? Så kan du søge efter den.
Mobilbank
- Vælg den konto transaktionen er lavet til/fra
- Tryk på forstørrelsesglasset øverst i højre hjørne
- Vælg måned
- Søg f.eks. på Boozt
Netbank
- Tryk på menu øverst i venstre hjørne
- Vælg Kontooversigt
- Vælg periode i venstre hjørne
- Søg f.eks. på Boozt
Hvor finder jeg mine kontoudskrifter?
Mobilbank
- Tryk på Aktiviteter i midten i bunden
- Vælg Dokumenter
- Tryk på Arkiv
Netbank
- Tryk på Aktiviteter øverst i højre hjørne (klokken)
- Vælg Dokumenter
- Tryk på Arkiv
- Vælg eventuelt periode
Hvordan ændrer jeg visningen af mine konti?
I netbanken kan du på forsiden vælge, om du ønsker at se dine konti som grafer eller på en liste.
- Stå på forsiden
- Klik på de tre streger eller fire bokse i højre hjørne
Hvordan ændrer jeg rækkefølgen på mine konti?
Mobilbank
- Vælg Min Økonomi i menuen i bunden
- Klik på Rediger kontooverblik
- Hold på og træk kontoen til den ønskede placering på listen
Netbank
- Klik på Menu øverst i venstre side
- Vælg Kontooversigt
- Tryk på Rediger rækkefølge i højre hjørne
- Brug pilen eller musen til at ændre rækkefølgen
Sådan ser du alle dine konti
Få et overblik over dine konti – og de brugere, du har adgang til.
Mobilbank
- Vælg Min Økonomi i menulinjen nederst
- Rul ned og se alle konti og brugere
Netbank
- Tryk på dit navn i midten
- Vælg den aftale/bruger du vil se
- Klik på den røde knap Se alle konti
Hvordan ændrer jeg navnet på en konto?
- Vælg Menu øverst i venstre side
- Vælg Kontooversigt
- Klik på den konto, du ønsker at ændre navn på
- Tryk på de tre prikker øverst til højre
- Klik på Kontonavn
- Ændr navnet til det ønskede
- Tryk på den røde prik eller enter
Optælling af valgte transaktioner i mobilbank
Du har mulighed for at lægge udvalgte transaktioner sammen i mobilbanken. Summen af de valgte transaktioner kan du overføre til Betal og overfør.
Sådan gør du:
- Vælg den konto, du ønsker at se transaktioner for
- Tryk på de tre prikker øverst i højre hjørne
- Tryk på Vælg transaktioner
- Marker de transaktioner, du ønsker
- Vælg Overfør sum nederst i højre hjørne
- Følg flowet
Sådan undgår du overtræk
Med funktionen ‘Undgå overtræk’ kan du oprette en overførsel, som aktiveres, hvis din konto går i minus.
Mobilbank
- Vælg ‘Menu’ nederst i højre hjørne
- Klik på ‘Indstillinger’
- Vælg ‘Undgå overtræk’
- Klik på ‘Opret overførsel’
- Vælg den konto, du ønsker at undgå overtræk på
- Vælg den konto, beløbet skal overføres fra
- Gem og godkend overførsel
Netbank
- Vælg ‘Menu’ øverst i venstre hjørne
- Klik på ‘Indstillinger’ nederst
- Vælg ‘Netbanksindstillinger’
- Klik på ‘Opsæt automatisk overførsel’
- Vælg den konto, du ønsker at undgå overtræk på
- Vælg den konto, beløbet skal overføres fra
- Gem og godkend overførsel
*Der kan stadig forekomme overtræk, såfremt der ikke er penge på kontoen, som beløbet skal trækkes fra.
Hvilke overførsler kan jeg lave?
Døgnet rundt kan du overføre penge fra din net- eller mobilbank.
Standardoverførsel
Beløbet overføres mellem pengeinstitutterne om natten og er fremme hos modtageren den næste bankdag, hvis overførslen er gennemført på en bankdag inden kl. 19:30.
Straksoverførsel
Med en straksoverførsel kan du sørge for, at modtageren får pengene ind på sin konto inden for få sekunder efter, du har godkendt overførslen.
Du skal aktivt vælge straksoverførsel, når du laver en overførsel – ellers vil du automatisk lave en standardoverførsel.
Privatkunder kan maksimalt overføre 25.000 kr. om dagen med straksoverførseler og sammedagsoverførseler.
Sammedagsoverførsel
Sidst men ikke mindst, kan du lave en sammedagsoverførsel, hvor beløbet overføres mellem pengeinstitutterne i løbet af dagen. Dog skal en sammedagsoverførsel gennemføres inden kl. 12:45.
Privatkunder kan maksimalt overføre 25.000 kr. om dagen med straksoverførseler og sammedagsoverførseler.
Opret en fast overførsel
Mobilbank
- Tryk Menu til højre i bunden eller vælg Betal og Overfør (det lille røde ikon) nederst til højre
- Vælg Betalinger
- Vælg Faste Overførsler
- Klik på ‘+’ øverst i højre hjørne
- Følg flowet og vælg betalingsinterval (måned, kvartal, år)
Netbank
- Klik på Menu i venstre side eller vælg Betal og Overfør (det runde røde symbol) nederst til højre
- Vælg Betalinger
- Klik på Betalingsaftaler
- Scroll ned til dine faster overførsler
- Klik på Opret fast overførsel
- Nyt vindue åbner
- Vælg betalingsfrekvens (f.eks. måned, kvartal eller årligt)
Lav en overførsel til udlandet
Du kan nemt overføre penge til udlandet via din net- og mobilbank. Dog er det væsentligt at alle oplysninger er korrekte. Din overførsel skal indeholde valuta og beløb, modtagers navn og adresse, modtagers bankforbindelse, modtagers kontonummer/IBAN-nr. Hvis der er fejl i oplysningerne, risikerer du, at betalingen forsinkes eller kommer retur med fratrukket gebyr. Der skal ligeledes være dækning på den konto, overførslen skal gennemføres fra.
Du kan læse vores generelle regler for overførsler til og fra udlandet her.
Mobilbank
- Klik på pungen nederst på menuen eller vælg Betal og Overfør (det lille røde ikon) nederst til højre
- Vælg Udland i de tre felter i toppen
- Udfyld IBAN/Kontonummer
- Indtast evt BIC/Swift eller vælg Ingen BIC/Swift, hvis du overfører til USA
- Udfyld information til betalingen – inklusiv modtagers navn og adresse
- Vælg beløb og valuta
- Godkend
Netbank
- Klik på Betalinger i menuen i venstre side eller vælg Betal og Overfør (det runde røde symbol) nederst til højre
- Vælg Opret betaling
- Tryk på Udland under Betal og Overfør
- Skriv beløb
- Vælg fra konto
- Vælg modtager eller indtast IBAN/kontonummer
- Indtast evt BIC/Swift eller vælg Ingen BIC/Swift, hvis du overfører til USA
- Udfyld information til betalingen – inklusiv modtagers navn og adresse
- Vælg beløb og valuta og klik på Næste når du er klar
- Læg i udbakke eller Godkend
Skal du modtage en overførsel fra udlandet?
-Swift og IBAN
Hvis du skal modtage en overførsel fra udlandet, skal du videregive følgende information:
Frøs Sparekasse
Foreign Department
Frøsvej 1
DK-6630 Rødding
BIC-code: FROSDK21
IBAN-konto: DKXXXXXXXXXXXXXXXX
Du har et personligt IBAN-kontonummer. Følg guiden herunder for at finde det.
Hvor finder jeg IBAN-nummer og BIC-kode?
Mobilbank
- Klik på pungen i menulinjen bunden af skærmen
- Vælg den konto, du vil finde IBAN-nummer eller BIC-kode på
- Klik på (i) oppe i højre hjørne
- Nu kan du se numrene under dine kontovilkår
Netbank
- Vælg den konto, du vil finde IBAN-nummer eller BIC-kode på
- Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne
- Nu kan du se numrene under dine kontodetaljer
Opret en betaling
Mobil- og netbank
- Vælg den røde knap i bunden Betal & Overfør
- Vælg Overfør, Indbetalingskort eller Udland
- Tast beløb
- Følg flowet
Gem modtager/kreditor
Når du har oprettet en betaling, kan du gemme modtageren ved at tikke feltet ”Gem modtager” af.
Vælg en standardkonto til betalinger
I netbank har du mulighed for at vælge, hvilken konto du vil bruge som standardkonto, når du opretter betalinger.
Netbank
- Vælg Menu i venstre side
- Vælg Indstillinger
- Netbanksindstillinger
- Klik Sortér aftaler og vælg dig selv som bruger
- Klik på Sortér konti for at vælge din standard ”fra konto”
- Træk den ønskede ”fra konto” op så den står øverst
- Gem
Hvordan ser jeg fremtidige betalinger?
- Vælg Menu i venstre side
- Tryk på Kontooversigt
- Vælg Vis fremtidige betalinger i den røde drop-down menu
Slet fremtidige betalinger
- Vælg Menu i venstre side
- Tryk på Kontooversigt
- Vælg Vis fremtidige betalinger i den røde drop-down menu
- Klik på de tre prikker til højre for betalingen
- Slet
Få et overblik over dine dokumenter
Se dine dokumenter fra Frøs Sparekasse.
Mobilbank
- Vælg Aktiviteter i midten af menulinjen i bunden
- Vælg Dokumenter
- Her kan du se dine dokumenter fra sparekassen
Netbank
- Vælg Aktiviteter øverst i højre hjørne (klokken)
- Vælg Dokumenter
- Du får her mulighed for at søge – tidspunkt, navn eller status på dokument f.eks. underskrevet
Dokument til underskrift
Hvis du har et dokument til underskrift – eller andet, der kræver en handling fra dig, får du en notifikation som vist herunder.
Mobilbank
- Vælg Aktiviteter i midten af menulinjen i bunden
- Vælg Dokumenter
- Tryk på Dokumenter til underskrift
Netbank
- Stå på forsiden
- Vælg Aktiviteter øverst i højre hjørne
- Vælg fanen Dokumenter
- Dokumenter til underskrift
Jeg har ikke netbank, hvordan underskriver jeg et dokument?
Er du ikke kunde hos os – eller har du ikke netbank, så kan du underskrive dokumenter via vores underskriftsrum. Det finder du på forsiden af vores netbank eller via linket her: Underskriftsrum.
Net- og mobilbanken indeholder vores investeringsunivers, som du finder i toppen ved investeringsikonet på netbanken og i midten på menulinjen i bunden i mobilbanken.
I toppen af dit investeringsunivers finder du en markedsoversigt og en søgefunktion. Herunder finder du et overblik over dagens aktiviteter, dagens nyheder og pressemeddelelser.
På forsiden ser du også din depotoversigt – klikker du ind på et af dine depoter, finder du i toppen oplysninger om din saldo, disponibelt beløb, markedsværdi og dagens udvikling.
Under hvert depot kan du se tre faner:
- Depotindhold (hvor du ser dine værdipapirer og har mulighed for at købe/sælge flere)
- Depotaktiviteter (hvor du ser hvad du har handlet og fået i udbytte)
- Aktive ordrer (hvor du kan se dine ordrer og bl.a. kan slette en nylig handel).
Klikker du på et marked øverst på siden, kommer du ind på en markedsoversigt, som indeholder de relevante værdipapirer:
Værdipapirerne kan foldes ud, så du kan få flere detaljer såsom historisk udvikling og nyheder relateret til værdipapiret. Her kan du også købe og sælge værdipapiret, hvorefter du vælger, hvilket depot du vil handle på, hvilken ordretype du vil lave og hvor mange værdipapirer det drejer sig om. Når du klikker på Bekræft, har du 60 sekunder til at gennemføre ordren.
Modtag push-beskeder på din telefon
Du har mulighed for at modtage notifikationer på din mobil når:
- Du modtager indbetalinger
- Der bliver hævet/brugt penge fra din konto
- Din saldo er mindre end f.eks. 1.000 kroner
Slå push-beskeder til
Mobilbank
- Vælg Menu nederst i højre hjørne
- Vælg Produkter og Services
- Vælg Push notifikationer
- Tilmeld de notifikationer du ønsker
- Gem
Skriv til din rådgiver
Skriv nemt, fortroligt og sikkert med din rådgiver.
Mobilbank
- Vælg Aktiviteter i midten af menulinjen i bunden
- Klik på Beskeder
- Vælg Ny besked øverst i højre hjørne
Eller
- Stå på forsiden
- Rul ned til Kontakt
- Tryk på Kontakt
- Skriv besked
Netbank
- Tryk på Menu i venstre side
- Klik på Beskeder
- Ny besked
Eller
- Stå på forsiden
- Vælg på Aktiviteter (klokken) i højre hjørne.
- Tryk på Beskeder
Få besked ved ændringer på dine konti
Få besked via mail eller SMS, når der sker ændringer på din konto. Du kan selv vælge, hvornår, hvorfor og hvordan, du får besked. Det koster 1 krone pr. sms og e-mails er gratis.
Få f.eks. besked når:
- Din saldo er over/under 5.000 kroner
- Ved ind- og udbetalinger over 1.000 kroner
- Når du modtaget et elektronisk indbetalingskort
- Når der er post fra sparekassen
- Ved en ikke gennemført betaling
- Når der er besked fra din rådgiver
- Når der er status på en straksoverførsel
Tilmeld i Netbank
- Vælg Menu øverst til venstre
- Vælg Produkter og Services
- Vælg Beskedservice
- Opret beskedservice
- Vælg dine ønsker
- Opret
- Underskriv med MitID
Få et hurtigt og enkelt overblik over dit realkreditlån i Totalkredit. Her kan du se din restgæld, dine afdrag, din rente og flere detaljer for lånet.
Mobilbank:
- Klik på Min Økonomi nederst i menulinjen
- Vælg Realkredit til højre i toppen
Netbank:
- Tryk på Menu i venstre side
- Vælg Bolig
Kan du ikke se dit lån, kan du kontakte os ved at trykke på Kontakt banken.
Du kan i net- og mobilbanken logge direkte på e-Boks.
Mobilbank
- Vælg Menu nederst i højre hjørne
- Tryk på e-Boks nederst
- Log ind
Netbank
- Vælg Menu øverst i venstre hjørne
- Klik på Links
- Tryk på e-Boks øverst
- Du bliver nu logget ind på e-Boks.
Funktioner for erhvervskunder
Hvordan opretter jeg flere betalinger?
I netbanken har du mulighed for at oprette flere betalinger.
- Vælg Menu i venstre side eller Betal og Overfør (det runde røde symbol) nederst til højre
- Vælg Betal og overfør
- Vis kladder
- Indtast de betalinger, du ønsker
- Overfør herefter kladden til udbakken
Importer fil til betaling
- Vælg Menu i venstre side
- Importer fil til betaling
- Vælg det sted din fil er gemt
- Vælg filformat
- Vælg den virksomhed, du importerer filen i
- Tryk på Importer fil
- Betalingerne er nu klar til godkendelse. Du finder betalingerne i Aktiviteter øverst i højre side
Importer betalingsfil fra dit økonomisystem
- Vælg Menu i venstre side
- Vælg Betalinger
- Importer fil til betaling
- Vælg den fil, du ønsker at importere
- Vælg format
- Vælg den virksomhed, du ønsker at importere fra
- Importer fil
- Betalingerne ligger nu klar til godkendelse i Aktiviteter
- Du kan nu godkende betalinger – en fil af gangen
Hvor finder jeg betalinger til godkendelse?
- Log ind på netbank
- Stå på forsiden
- Vælg Aktiviteter øverst til højre (den røde klokke)
- Status
- På de tre prikker til højre for betalingen kan du se detaljer, slette og godkendte betalinger enkeltvis
Hvor finder jeg mit kreditorregister?
Kreditorregistret finder du i modtagerfeltet ved oprettelse af en overførsel eller betaling. Hvis du søger efter en bestemt kreditor, kan du finde dem frem ved at søge deres navn.
Slet eller rediger en kreditor
Du kan redigere og slette gemte modtagere i mobilbanken.
- Opret betaling eller vælg Betal og Overfør (det røde ikon) til højre i bunden
- Vælg Gemte Konti
- Tryk på de tre prikker til højre for den konto, du ønsker at redigere eller slette.
Hvorfor kan jeg ikke se importerede betalinger i Aktiviteter?
Hvis du ikke kan se en fil i Aktiviteter, er det fordi, der er en fejl i filen.
- Vælg Menu øverst til venstre
- Klik på Betalinger og Oversigt
- Vælg importerede filer
- Klik på de tre prikker ud for filen
- Vælg detaljer
- Åbn filen på pilen til højre for at se årsagen til, at filen fejler.
Hvordan henter jeg FI-adviseringer?
- Vælg menu øverst til venstre
- Klik på Betalinger
- Vælg FI-adviseringer
- Definer eventuelt en periode øverst til højre
- Vælg PBS format
- Filen downloades nu til din enhed
- Gem eventuelt filen på din computer
Hvordan skifter jeg mellem privat- og erhvervskonti?
- Stå på forsiden på din netbank
- Øverst i midten kan du se dit navn eller din virksomheds navn
- Vælg den aftale du ønsker at bruge – privat eller erhverv.
- Hvis du har adgang til flere selskaber, kan du vælge, om du vil se alle på én gang eller et selskab af gangen.
Skift mellem selskaber
- Stå på forsiden i netbank
- Klik på Erhvervsaftaler øverst i midten
- Vælg virksomhedens navn i drop-down menuen
- Marker det lille firkantet felt for den aftale du ønsker at se
- Vælg Vis nederst til højre
Hvordan eksporterer jeg kontobevægelser?
- Vælg Menu øverst i venstre side
- Klik på Kontooversigt
- Vælg herefter periode
- Marker alle posteringer med flueben ved at klikke i den røde kasse til venstre
- Vælg herefter Eksporter i bunden af siden
Eksporter/print kontobevægelser med detaljer
- Vælg Menu øverst i venstre side
- Klik på Kontooversigt
- Vælg periode
- Marker alle posteringer med flueben i den røde kasse
- Vælg detaljer øverst i højre hjørne
- Vælg antal posteringer pr. side
- Eksporter
Spær dit eller en medarbejders kort
- Vælg Menu øverst i venstre hjørne
- Tryk på Kortoversigt
- Klik på det pågældende kort
- Vælg Spær kort i drop-down menuen
Hvordan ser jeg pinkoden på mit firmakort?
- Vælg Menu øverst i venstre side
- Vælg Kortoversigt
- Tryk på det pågældende kort
- Få vist pinkode
Teknik og adgang
Hvordan får jeg adgang til mobilbank?
For at kunne bruge vores mobilbank, skal du være kunde i Frøs Sparekasse og have en selvbetjeningsaftale hos os. Er du ikke kunde endnu, eller har du ikke en selvbetjeningsaftale, kan du kontakte os her.
Er du kunde, og har du en selvbetjeningsaftale, skal du hente Frøs Sparekasse appen. Herefter skal du logge ind med dit MitID og følge flowet. Du vil nu få vist regler og vilkår vedrørende mobilbank. Du skal læse og acceptere de listede regler og vilkår for at få adgang til mobilbanken.
Download Frøs Sparekasse appen til IOS/Apple her.
Download Frøs Sparekasse appen til Android her.
Hvilken version skal min telefon have for at bruge appen?
Du kan til enhver tid se, hvilken version din telefon skal bruge for at kunne anvende mobilbanken – find info under appen i hhv. App Store og Google Play ved at kigge under feltet Kompabilitet.
Jeg har glemt min kode til mobilbank
Har du glemt din adgangskode til mobilbanken, klikker du blot på “Glemt kode?”, hvorefter du kan logge på med MitID og vælge en ny adgangskode.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Kan du ikke finde svaret her, så kan du kontakte vores netbank support.