Support

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål omkring vores netbank.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål, kan du kontakte vores supportere
på telefon 74 99 74 74 eller via mail til hotline@froes.dk.

 

Netbank på computer
1. Netbanken melder at der er åbnet et nyt vindue, men vinduet åbnes ikke
2. Jeg kan ikke benytte det dynamiske budget
3. Hvor finder jeg afstemningsfunktionen?
4. Kan man slå forbrugsoverblikket fra?
5. Sådan tilmeldes en aftale til BetalingsService
6. Sådan afmeldes en BetalingsService aftale
 

Netbank på computer - erhvervsfunktioner
1. Eksportering af FI adviseringer
2. Importering af betalingsfil
 

Netbank på computer - tekniske spørgsmål
1. Hvilket styresystem og hvilken browser kan jeg benytte til netbanken?
2. Jeg oplever forskellige fejl i netbank, hvad kan jeg gøre? Sletning af midlertidige internetfiler og cookies
 

Netbank på tablet
1. Hvordan kommer jeg på netbank på min tablet?
 

Mobilbank på smartphone
1. Hvordan tilmelder jeg mig mobilbanken?
2. Hvordan tilmelder jeg de andre aftaler jeg har adgang til?
3. Jeg har fået spærret min kode, hvordan laver jeg en ny kode?
mhj@intdev.dkSupport